Webinars

Onze missie is het verder brengen van het vakgebied purchase to pay in Nederland. Door het organiseren van vijf inhoudelijke kennissessies willen wij hieraan bijdragen. In deze vijf kennissessies delen wij graag concrete informatie met jou die je direct kan toepassen bij het opstarten, optimaliseren en implementeren van jouw P2P-project. Een unieke kans om meer inzicht te krijgen in je P2P proces en hier vervolgens ook mee aan de slag te gaan. 


In minder dan 5 uur meer inzicht in jouw P2P proces.

Een succesvol P2P-project bestaat uit veel verschillende elementen. Wat is bijvoorbeeld de huidige status van jouw P2P proces? Is een P2P project in jouw situatie levensvatbaar? En als je hebt besloten een P2P project te willen starten; hoe pak je dit dan aan en hoe ga het P2P project vervolgens implementeren? 

Met precies deze vragen gaan wij aan de slag in onze reeks kennissessies. In minder dan vijf webinars delen wij met jou onze kennis over P2P en hopen je zo meer inzicht te geven in jouw eigen P2P proces en welke stappen je nog kan maken. Benieuwd naar ons aanbod? Lees dan snel verder of schrijf je direct in om toegang te krijgen tot onze webinars. 

Bij het verzenden van dit formulier ga ik ermee akkoord dat P2P & Verder mij e-mails stuurt met nieuws en events van P2P & Verder. Geen zorgen, we gaan zorgvuldig met uw gegevens om!

The form contains errors

18-2-2021

1. Hoe weet ik hoe mijn P2P-proces ervoor staat?


Wil je binnenkort starten met een P2P project of je P2P proces optimaliseren? Dan is het eerst van belang te weten hoe jouw P2P proces er op dit moment voorstaat. Met precies dit vraagstuk gaan wij in deze eerste webinar aan de slag. Na het volgen van dit webinar weet jij alles over:

  • De inhoud van het P2P proces;
  • Relevante KPI's;
  • Benchmark cijfers;
  • De nulmeting om de huidige situatie van jouw P2P proces vast te stellen;
  • En, met welke uitkomst(en) het relevant is een P2P project te starten. 

18-3-2021

2. Wat levert een P2P project op?



Weet je de huidige volwassenheid van jouw P2P proces en wil je een start maken met een P2P project? Dan wordt het tijd voor het opstellen van de business case. In deze sessie kijken we naar wat een P2P-project oplevert en wat het kost.
 Na het volgen van dit webinar weet jij alles over:

  • Waarom je een business case opstart;
  • De inhoud van een business case en het maken van je eigen business case;
  • Welke baten en kosten een P2P-project heeft;
  • Welke risico's een P2P-project kent;
  • Hoe je stakeholders overtuigt.

22-4-2021

3. Hoe kies ik de juiste leverancier?


Hoe selecteer ik nu een software leverancier die goed bij mij past? Met deze vraag gaan wij in dit webinar aan de slag. Na het volgen van dit webinar weet jij alles over: 

  • Verwachtingen over de nieuwe software en realistisch verwachtingsmanagement;
  • Het verloop van een inkooptraject;
  • De samenstelling van het inkoopteam en benodigde expertises;
  • P2P Marktontwikkelingen;
  • De inhoud van de aanbesteding;
  • Het opzetten van een use-case;
  • En, verschillende leerervaringen. 

20-5-2021 (nog live te volgen!)

4. Hoe richt ik mijn proces in? En hoe stel ik een kanalenstrategie op?


Wil jij ook met je P2P proces aan de slag, maar weet je niet waar te beginnen? 
In deze sessie geven we je een aantal handvatten om aan de slag te gaan met het verbeteren van je P2P proces. Na deze weet jij alles over het P2P proces en onze aanpak hoe je dat op een gestructureerde manier kan verbeteren. 

17-6-2021 (nog live te volgen!)

5. Hoe implementeer ik een P2P-proces goed? 

In de eerste vier kennissessies heb je geleerd hoe je de huidige stand van zaken meet, wat een P2P project oplevert, hoe je de juiste leverancier kiest en hoe je het proces inricht en een kanalenstrategie opstelt. Nu is het tijd om deze kennis ook in de praktijk te gaan brengen. In deze sessie gaan we dan ook aan de met hoe je een P2P-proces goed implementeert. Ben jij klaar voor de volgende stap?